woensdag 12 mei 2010

Wow, what a view!!!


Hallo allemaal,
Vanmorgen vroeg uit de veren en een kleine verkennende wandeling in de omgeving gemaakt. bovenstaande kwam ik tegen.
Het is het gedeelte van de Himalaya met de Annapurna's. Alle vier staan ze er volgens mij op.
Ik heb er zelf ook foto's van gemaakt, al zijn die volgens mij minder mooi als deze, haha..
Morgen gaan we hier met de bus een stuk dichter naar toe om er een driedaagse wandeling te maken. Komen we er een stuk dichterbij, en wordt het vast en zeker nog imponerender.
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van de vorderingen. Zal met volle teugen alles in me opzuigen en jullie na thuiskomst nog dagenlang vervelen met mijn geleuter over dit alles..
Het is zeer indrukwekkend, hier op een berg zitten, genieten van de stilte en de gedachten de vrije loop latend is een fantastische ervaring, zo dicht bij de oerkrachten van de natuur zijn!!
Ook klinkt de muziek van mijn I-pod hier anders, verklaren kan ik het niet, maar het is oke..
In de volgende schrijfsels zal ik vertellen over het teisteren van de voetzolen, in ieder geval weer een ander onderwerp dan alleen het fietsen.. Maar ook daar komen we denk ik nog aan toe..
Groeten, het beste en tot snel..
Jan.

4 opmerkingen:

  1. Je verhalen zijn elke keer weer heerlijk om te lezen. En ik bof want ik krijg het zelfs dubbelop. de foto vind ik heel erg mooi. Schitterend. Heel veel plezier met wandelen.
    Ik hoop dat je een beetje warmte hierheen stuurt. Het vriest hier zelfs 's nachts. BRRRRRR! mijn voeten zijn 's ochtends nog koud. Die zal je vast niet missen ahahah
    xxxxxxx je meissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gozer,

    Heerlijk om jullie avonturen steeds te lezen. Genieten van de prachtige foto's. De herfst heeft hier zijn intrede gedaan (.....zo lijkt het), wat een takke weer. Dus extra jaloers op de fietstocht.

    Succes weer voor de dag van morgen !!

    Groet Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jantje,

    Mocht je bij terugkomst in de hel van Europa besluiten om de brui te geven aan je noeste arbeid voor de heilige Hermandad, dan kan je altijd nog een succesvol schrijver worden van reisverhalen. Je hebt je professie gemist man. ha ha.
    Ben zeer benieuwd naar je ervaringen rond de Annapurna

    Hou je haaks

    Ben Buijs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hans van Wurmond13 mei 2010 om 21:17

    He Jan,

    Als je een dag of 5 in je Ipod kruipt en niets kan schrijven, zijn wij "amused to death".
    En misschien jij ook wel. Heb je hem nog meegenomen?.

    Groetsels Hans van Wurmond

    BeantwoordenVerwijderen