donderdag 13 mei 2010

We gaan lopen...


Hallo allemaal, straks met de bus of ander rijdens vervoer de hoogte in naar Birethanti, van daaruit begint een vierdaagse wandeltocht die ons naar de voet van de Annapurna moet brengen. De rugzakken zijn aangeschaft en ingepakt. Een en ander moest natuurlijk geregeld worden daar deze toer ooit begon als beoogde fietsvakantie van Lhasa naar Kathmandu.
Hoe anders kan het lopen, maar daarover weten we inmiddels flink mee te praten!!
Er werd een behoorlijke wissel getrokken op ons improvisatie- en incasseringsvermogen.
Deze hobbels gaan we nu wandelend in de Himalaya van ons af laten glijden. Een vast en zeker ongelooflijke ervaring die ik later in die blog zal verhalen.
Als er de komende dagen niks gebeurt komt dat doordat de computers in de bergen niet voorhanden zijn, maar het zal me niks verbazen als er ook daar in de berghutten wel helse knoppenkasten te vinden zijn. In dat geval vertrouw ik mijn gedachten en ervaringen graag weer aan het toetsenbord en mijn geliefde volgers toe.
Tot later, ik zal hier een weergebedje doen voor Nederland, het is niet veel soeps daar. Aangezien ik me zelden met dergelijke zaken bezig houd (Het doen van gebedjes) hoop ik dat het deze keer wel helpt... In alle andere gevallen; ik heb het dan in ieder geval geprobeerd...
Doe voorzichtig en vermaak jullie, proberen wij hier ook zoveel mogelijk te doen..
Tot de volgende keer, in ieder geval over vijf dagen, want zolang lopen we te dolen...
Groeten Jan.

1 opmerking:

  1. hé maat,
    als ik van te voren had geweten dat jullie zouden gaan lopen had ik ook wel meegekund.lopen doe ik liever als fietsen haha.
    doen jullie ook voorzichtig daar?
    groeten uit een zon overgoten Ammerstol

    BeantwoordenVerwijderen