zaterdag 1 mei 2010

Hoi allemaal,
Jan is in China aangekomen en heeft het goed naar zijn zin. Alleen laten de Chinezen het niet toe dat hij zelf zijn weblog bijhoudt. Er wordt veel geblokkeerd op internet. Vandaar dat ik nu een stukje voor hem schrijf.
Hij schreef me in zijn mail;
Het is behoorlijk benauwd, veel smog en nogweinig zon gezien. We zijn volop in strijd om permits te krijgen, afwachten of en hoe het zal verlopen. Voorlopig vermaken we ons hier nog goed. Het is een goedkoop land om te verblijven. Er spreekt niemand Engels, maar vaak kom je er met een dansje en handen en voetenwerk wel uit. We gaan nu 21.30 (= 6 uur later dan bij ons in Nederland) naar bed, het was een lange dag.
gr. Jan
Op deze manier lukt het ook. Zodra Jan wel in de gelegenheid is zal hij zelf weer gaan doen. Tot die tijd mailt hij stukjes naar mij die ik er weer op zal zetten
gr. Helene

3 opmerkingen:

  1. komen er ook foto's op te staan van jan zijn dansje??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He kerel fantastisch dat je er al bent . Volgens jaar ga ik mee , t kriebe;t helemaal bij me , hahah , wat je gaat doen !!! Super ..!

    Ik ga je volgen maat van dag tot dag !

    Groeten Ossekop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijven lachen Jan. Het kan even duren maar het komt goed. En geniet van het echte Chinese eten.

    Gr. Ben Buijs

    BeantwoordenVerwijderen