vrijdag 7 mei 2010

Even geduld aub.....


Beste Allemaal,


Allereerst even melden dat jullie berichtjes erg fijn zijn om te lezen, het spoort me ook aan om te verhalen over de reis.
Zoals jullie zien kan het nu best wel even duren voordat we weer een internetmachine tegenkomen, omdat we een aantal dagen de binnenlanden van Nepal intrekken.
De fiets wordt gepakt voor vertrek en morgenochtend vertrekken we vroeg, om voor de hitte toeslaat de vallei van Kathmandu uit te zijn.
We gaan oon een stuk van de Annapurna sanctuary lopen, maar proberen op de fiets zover mogelijk te komen.
De meeste Trekkers die hier verblijven gaan er per bus heen en van daaruit lopen, wij willen er per fiets heengaan, want we hebben niet voor niks door Wim den Haak onze karretjes in topconditie laten brengen.
Voor het lopen hebben we nog elk een rugzak moeten kopen, gelukkig zijn die hier niet duur, ik vond een Deuter voor 25 euro, dus dat kan de kop niet kosten.
Ik ben benieuw en hongerig naar dit nieuwe avontuur, dat toch zeker wel een dag of tien zal duren.
Best kans dus dat het testbeeld een poosje blijft staan.
Het avontuur gaat echter verder en ik zal de pen de sporen geven om het verhaal aan het papier toe te vertrouwen, zodat ik kan verhalen zodra we weer in de buurt zijn van deze helse knoppenkast.
Uiterlijk zal dat 22 mei zijn, we willen namelijk de kuiten even oprekken na de tocht.
Deze mail is van 07.30 in de ochtend, ik mail vanavond (plaatselijke tijd) nog even de laatste stand van zaken..
Groeten, Jan.

1 opmerking:

  1. Hans van Wurmond8 mei 2010 om 02:31

    Hoi J@n,
    Dan wachten we maar even. Hoewel na het lezen van een stukje reis er direct de nieuwsgierigheid geboren wordt voor een volgend stukje. Ofwel ik kan niet wachten. Zo te lezen gaat alles wel ok. In je vorige stukje schreef je over regen. Het weer is dus hetzelfde. Alleen de temperatuur is bij jou wat hoger. M.b.t. het drinken we doen echt noodgedwongen en zeer tegen de zin maar mee...

    Groeten, Hans van Wurmond

    BeantwoordenVerwijderen