zondag 25 april 2010

Minder dan een week...



Nu begonnen met het maken van een lijstje met welke zaken ik toch vooral níet mag vergeten! Voordeel van zo'n lijstje is dat je er ook weer een aantal dingen van kunt schrappen, want de balans tussen meenemen en thuislaten moet intact blijven. Meenemen betekent dat het mee moet de bergen over en thuislaten betekent improviseren als je het eigenlijk tóch nodig hebt.

Gelukkig heb ik nog woensdag en donderdag vrij om knopen door te kunnen hakken.

Vrijdag is de vertrekdag, dan word ik rond 13.30 opgehaald en moet alles klaarstaan, ingepakt en wel!

Neem de twee "Reis" boeken in ieder geval mee, Tibet Overland en Tibet van Lonely Planet.. Later meer...

1 opmerking:

  1. Hi Jan,
    Bij het lezen van deze verhalen moet ik natuurlijk gelijk denken aan mijn eigen ervaringen van de Tibet fietstocht in 2005. Ook deze keer zal het voor jullie een bijzonder avontuur worden. 1100 km. fietsen in Tibet is geen kattenpis. Met jou fysieke capaciteiten gaat jou dat natuurlijk lukken. Rust goed uit in Lhasa, en neem je tijd voor de hoogte aanpassing. Ik wens jou, en natuurlijk Hans en Marcel een fantastische reis. Een dipje onderweg is onoverkomelijk is mijn ervaring, maar de extreme omstandigheden zullen je snel in de greep hebben. Als je thuis bent hoor ik graag je verhalen. Pas goed op elkaar en genieten!!!!!!! Stephan

    BeantwoordenVerwijderen